Originální eshop Huawei, cu, nabízí pravidelné slevové akce, zboží vždy připravené skladem. Objev široký výběr mobilů, notebooků, tabletů, chytrých hodinek, sluchátek a mnohé další. 2 roky záruka. 14 dní na vrácení zboží. Doprava zdarma nad 999 Kč. Nákup přímo od výrobce.
Objev nejnovější technologie v našich zařízeních HUAWEI, ať už jde o chytré telefony, notebooky, tablety, příslušenství nebo jiné domácí přístroje.
Jak doručuje Huawei eshop?
Kdy bude má objednávka odeslána?
Jestliže je zboží na skladě, obecně 1-2 pracovní dny od chvíle, co byla objednávka zadána. Huawei eshop vás bude informovat, pokud některé položky nejsou dočasně na skladě nebo vyžadují více času na dodání.
Kolik činí doručovací poplatek?
Nic, doručení je zdarma.
Jaká doručovací společnost provádí služby pro zákazníky HUAWEI v České republice?
PPL
Jak mohu sledovat svůj balíček?
Můžete tak provést v sekci Moje objednávky. Jakmile vaše zásilka bude odeslána nebo připravená k vyzvednutí, zašle vám Huawei eshop zprávu, která bude zároveň obsahovat i adresu odběrového místa.
Historie společnosti Huawei
Huawei (čínsky v českém přepisuChua-wej, pchin-jinem Huáwéi, znaky zjednodušené 华为), plným názvem Huawei Technologies Co. Ltd., je čínská nadnárodní telekomunikační a hardwarová společnost, dodavatel informačních a komunikačních řešení, se sídlem v Šen-čenu. Huawei je čistě zaměstnanci vlastněná společnost. Zakladatel Ren Zhengfei vlastní 1.42 procenta a zbytek akcií – 98.56 procent – vlastní jeho 60 000+ zaměstnanců. Zaměstnanecké akcie Huawei mohou vlastnit pouze čínští zaměstnanci. Zaměstnanecké akcie jsou přidělovány jako součást zaměstnaneckých bonusů.
Ren Zhengfei založil Huawei v roce 1987. Název společnosti se skládal ze dvou slov – „Hua“, což znamená „vynikající“ a „Wei“ – „úspěch“. Název čínské společnosti se tedy překládá jako „Velký úspěch“. Některé zdroje však tvrdí, že jméno bylo vytvořeno samotným zakladatelem a v zásadě se nepřekládá. Jen se mu líbila jen sada zvuků.
První úspěchy sklízel Huawei hlavně díky prodeji telefonních ústředen dovezených z Hong Kongu, který v té době byl navíc pod Britskou správou, což mu v obchodování určitě nijak nepomáhalo. Díky velkým investicím do vývoje a výzkumu mohl Huawei začít produkovat vlastní ústředny, čímž přestal být limitován dražším dovozem z Hong Kongu.
Huawei ke konci 90. let zavítal do mezinárodních vod. Během milénia roku 2000 zvýšil své úsilí v zámoří na maximum a bylo to vidět. Během dvou let vzrostl prodej o více jak 500%. Díky jednoduché politice „podbízení“ si Huawei v celosvětové soutěži otevřel spousty nových dveří. V roce 2005 výdělky z mezinárodního trhu již přesáhly ty domácí.